sommarklänning

Blev nyss klar med en klänning som jag började sy på idag:) Jag har länge letat efter ett bra klänningsmönster men inte hittat något, å idag orkade jag inte leta mer! I ett nummer av "sömnads magasinet" hittade jag ett mönster som jag gjorde kjoldelen av, de andra delarna kokade jag ihop själv och pusslade lite. Tyckte de blev riktigt sött med rosetten bak i ryggen:) Jag hade egentligen inte tänkt det så från början, men jag hade ingen dragkedja hemma, så rosetten fick bli lösningen på de problemet;)

En klänning jag sytt med ett kjolmönster från sömnads magasinet blandat med mitt eget mönster.En klänning jag sytt med ett kjolmönster från sömnads magasinet blandat med mitt eget mönster.En klänning jag sytt med ett kjolmönster från sömnads magasinet blandat med mitt eget mönster.


Kommentarer
Postat av: Elin

Va snygg!! haha vart avundsjuk ^^ va duktig du e....

2010-05-24 @ 19:56:26
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Maria

Som en dröm... :) Kanon fin ju :P

2010-06-03 @ 13:34:06
URL: http://chie.blogg.se/
Postat av: mamma

riktigt fint <3

2010-07-06 @ 22:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0