Fot

För ungefär två veckor sen vart jag äntligen klar med en fot som jag jobbat med i några månader nu. Jag hade säkert kunnat gjort den färdig på 2-3 veckor ifall jag inte haft så mycket att göra i skolan och så. Men men, nu är den klar i alla fall och jag har kunnat lämna bort den dit den skulle. Mina kusiners mamma hade beställt den för att ha i sitt skyltfönster på jobbet.. jag hoppas att den blir bra där nu:) Den blev väl inte helt perfekt kan jag tycka på vissa ställen, skulle jag göra en till så skulle jag ändra några små detaljer, men jag kämpade så gott jag kunde och är ändå riktigt nöjd med resultatet.

En fot som jag gjort i sculpey till mina kusiners mor.. Detta var innan målningenEn fot som jag gjort i sculpey till mina kusiners mor.. Detta var innan målningen        En fot som jag gjort i sculpey till mina kusiners mor.. Så här blev den efter målningenEn fot som jag gjort i sculpey till mina kusiners mor.. Så här blev den efter målningen


Kommentarer
Postat av: sanne

joo, vi hade jätte kul :D<3

2010-05-13 @ 20:49:51
URL: http://sannesiven.blogg.se/
Postat av: mamma

den ser helt äkta ut...mycket skickligt gjort !

2010-05-14 @ 17:05:14
Postat av: Nina

Tack så mkt^_^

2010-05-17 @ 20:07:00
URL: http://ninafj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0