Sommarväska

Ritade upp ett eget mönster till en weekendbag förra helgen. Tänkte jag skulle försöka lägga upp det här på bloggen sen, men får väl se när de blir av! Väskan blev iaf såhär:) Tänkte att den skulle få lite marinkänsla med blårandigt och så är det meningen att den ska rymma massor med saker till sommaren. Tyvärr blev jag lite missnöjd över måtten, men jag får ändra dom i mönstret sen och så får jag försöka mig på att sy en till någon dag. Men den är snygg om man inte proppar den helt full och låter kanterna få dras upp lite extra med axelremmen.

.En weekendbag som jag sytt efter eget mönsterEn weekendbag jag sytt efter eget mönsterEn weekendbag jag sytt efter eget mönsterEn weekendbag jag sytt efter eget mönster


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh va mysig den blev =) supernajs i sommar! Kommer bli avis buhuu ;P

2010-02-27 @ 14:01:09
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: mamma

Riktigt fint ! så marint ! gillar den :)....duktigt !

2010-02-27 @ 18:33:52
Postat av: Nina

Tack mamma:)tänkte jag kunde ha den när jag ska hem till dig i sommar, då behöver jag inte släpa på en massa kassar!:)

2010-03-01 @ 11:50:56
URL: http://ninafj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0