Cupcakes

En cupcake jag gjort i sculpey, skulle ha blivit en magnet, men jag glömde att skära den mitt itu innan jag bakade den i ugnen;) Men jag målade den fin ändå:)En cupcake jag gjort i sculpey, skulle ha blivit en magnet, men jag glömde skära den mitt itu innan jag bakde den i ugnen;) Men jag målade den fin ändå:)

För någon månad sen började jag göra cupcakesmagneter...den här glömde jag dela mitt itu innan jag satte in den i ugnen, så den kommer tyvärr inte bli en magnet, men den kanske man kan hitta på nåt annat kul med:) När jag är färdig med alla cupcakes så ska jag försöka ta mig tid att lägga upp en bild på dom sen;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Fina! ^^ Dom kommer du absolut kunna sälja imorrn! Jag gjorde en header i Paint. Ena bilden kom inte riktigt med haha.. Men den vart Okej.

2010-08-06 @ 13:45:29
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0