Cupcakefeber

http://www.undersolen.se/pyssel/stickat.html

Elin visade mig den här hemsidan (http://www.undersolen.se/pyssel/stickat.html ) genast började de klia i fingrarna:P Gick till biblioteket igår och lånade lite böcker om stickning och virkning och köpte stickpinnar idag på panduro. Elin ville att vi skulle lära oss sticka, å självklart nappade jag på de när jag fick se de här sakerna! Har ju gjort en del saker med cupcaketema i lera å tyg, så varför inte fortsätta å göra några såna här? :) Tyckte dom va riktigt söta. Om jag lyckas lära mig hur man stickar å virkar igen så kanske jag försöker mig på lite fler saker, en mössa, vantar...eller en tröja kanske!:O


Magneter och en sockesrskål i form av cupcakes som jag gjort i super sculpey:)Magneter som jag gjort i super sculpey och grytlapp och kökshanduk jag sytt av ett tyg jag hittade på panduro..Cupcakes jag gjorde till Mattias födelsedag, jättegoda blev dom!;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag e så bra

2009-09-20 @ 14:31:08
Postat av: Elin

kommentar! hihi

2009-09-30 @ 10:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0