Halloweendräkter

Jag och Elin bestämde oss för att sy våra egna dräkter till halloweenfesten. Jag har tänkt vara en lite "modernare" häxa så sydde mig en huva och gjorde ett pentagram-halsband med ståltråd. Elin har tänkt vara dorothy i trollkarlen från oz, så till henne har vi sytt en blårutig klänning och färgat om en gosedjurshund för att få den lite mer lik Toto. Känns roligare när man gjort sakerna själv:) Ska lägga ut bilder på när vi har dräkterna på oss sen också!
En Dorothy-klänning som jag hjälpte Elin att sy.En Huva jag sytt för att klä ut mig till häxa på halloween.Ett halsband jag gjort med ståltråd. Inte så värst snygg, men får duga till halloween:)Elin och jag färgade om hennes gosedjur för att den skulle bli lite mörkare. Syns inte så bra på bilden, men den är iaf lite mörkare än innan.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha hunden ser likadan ut =)

2009-10-27 @ 22:53:36
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0