Mystomte

En stor och mysig tomte som jag sytt med lite filttyg och fuskpäls


Nu börjar de bli dags för julpyssel! Jag unnade mig lite extra pysseltid förra helgen efter ha fått besked om att jag klarat tentan! Så jag sydde mig den här tomten som jag funderat över länge. Liknande fanns på Åsby förra julen. Ville så gärna ha en sån men dom tog slut och i år har dom inte tänkt sälja några:( Tyckte de va så gulligt med sand i rumpan å lurvigt skägg å allt..så stor, mjuk å mysig..men nu har jag sytt mig min alldeles egna mystomte! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Den liknar ju den tomten som du beskrev att de haft i butikerna:) Skoj när man gör ngt själv och det blev ju söt :). . Har börjat pyssla lite jag med,bra skoj ju och bra tidsfördriv när jag inte alltid vet jag ska göra om dagarna..



2009-11-20 @ 17:54:33
Postat av: Eeeeeelinnn

Så talangfull! =) sy på fredag?

2009-11-25 @ 17:01:33
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0