Välkommen till min nya blogg!

Kul att du hittade hit, hoppas sidan blir till något nöje!

Vissa dagar kan jag få ett infall att jag bara måste få skapa något, ibland lockar symaskinen, ibland leran och ibland scrapbooken..vid senare tid har jag lockats till att dekorera bakverk, vilket är otroligt skoj när man lyckas med det i kombination till ett lyckat recept! Eftersom jag och min pojkvän så gott som nyss flyttat in i vår lägenhet har mycket tid gått till att inreda, fixa och dona hemma, vilket också är riktigt kul när man lyckas få det som man vill ha.

Jag visar gärna det jag gör för att få respons till vidare utveckling eller bara för att få veta vad folk tycker. Jag satt och funderade på hur jag skulle kunna visa upp allt jag skapat och kom på den smarta idéen att starta en blogg! Här kommer du förhoppningsvis kunna följa några av min projekt. Får se hur mycket tid och ork jag får över till att dokumentera...

Va på loppis och hittade två korgar att hänga upp på balkongen, den ena prydde jag med mina sjöstjärnor!Såg en väska på vila som jag tyckte om, så tog insperationen från den när jag satte mig ner för att sy lite. Riktigt nöjd faktiskt:)Muffinsmagneter som jag gjort i super sculpey

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du äntligen kommit igång med bloggen!

2009-08-16 @ 00:13:39
Postat av: Elin

Kul att du äntligen kommit igång med din blogg!

2009-08-16 @ 00:14:28
Postat av: Margareta i Åhus

Hej!

Så fint brudpar! Vad duktiga ni är!

Jag har precis börjat arbeta i SuperSculpey lera.

Men hur gör ni ögonen? Det är så svårt att få djup i dom. Det är så pilligt att måla.

Mvh Margareta

2009-11-15 @ 23:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0